Popis
Legendy se nerodí, jsou utvářeny časem, dokud jejich chvíle nezačne utvářet čas. Nežijí mýtus, vytvářejí ho a zanechávají úctyhodný odkaz. V roce 1966 byl položen základní kámen další ikony v Detroitu v Michiganu. V epicentru amerického automobilového průmyslu spatří světlo světa řada vozidel. Mnohé z nich jsou obyčejné automobily, zatímco jiné jsou vybrány. Chevrolet Camaro byl původně navržen jako tzv. pony car, který měl oslovit především mladší skupiny kupujících. Kompaktní, sportovní a cenově dostupné – kupé bylo silné pro poloviční. Úspěch na sebe nenechal dlouho čekat. Od roku 1966 do roku 1969 sjelo z výrobní linky asi 700 000 kopií Camara s 12 různými variantami motoru. V roce 1969 byl Z28 představen jako poslední Camaro první generace. Mezi znalci je tento model považován za jeden z nejlepších ze všech sérií. Masivní motor V8 small block s výkonem 216 kW (294 k) a speciální výkonový paket pohánějí Camaro Z28 do elitní ligy muscle cars, včetně sportovních pruhů na karoserii. Nelze popřít ani motoristickou DNA dnes již vytouženého sběratelského kousku. Použitý motor je oslabenou variantou úspěšného a vysoce vyznamenaného Penske Camaro ze závodní série
Značka: Bokerova manufaktura Solingen
Laserové gravírování: Ne
Celková délka: 18,60 cm
Délka čepele: 8,00 cm
Tloušťka čepele: 3,63 mm
Hmotnost: 99,00 g
Materiál čepele: Damašek
Materiál rukojeti: Hliník
Pomoc při otevírání: Špendlík na palec
Vyrobeno v: Solingenu
Barva: Modrá
Typ: 111101DAM
Celková délka | 18.6 cm |
Délka čepele | 8.0 cm |
Hmotnost | 99 g |
Materiál čepele | Damast |
Materiál rukojeti | hliník |
Pojistka | Linerlock |
Tloušťka čepele | 3.6 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.